HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.02.26. 20:05 ElChe

Győzelem?

Címkék: foci dvsc

Talán jelzésértékű, hogy eddig még nem is írtam arról, hogy elindult a bajnokság, méghozzá DVSC-győzelemmel. A Vasas elleni meccset a tévében néztem, 1-0 ide, de... De. Sajnos a hosszú felkészülés után sem lett jobb a magyar bajnokság.

Ritka, hogy ilyen jó megérzéseim vannak. Amikor láttam, hogy Sándor Tamás megy ki szögletet rúgni, gondoltam, na végre egy ember, akinek majd sikerül betenni a labdát a kapu elé- ez másnak korábban nem jött össze. Tchana becserélésekor pedig arra gondoltam, hogy na, talán itt az "új Casoltan", aki az első meccsén bepasszíroz egy fontos gólt- aztán semmi. A fontos gól összejött, de remélem, ennek a srácnak nem ez lesz az utolsó.

Amin viszont elgondolkodtam, az a szurkolói rigmus: "Nem kell az EB!" Megy a maszatolás odafenn a futball Európa Bajnokság-kapcsán, büszkék az okosok rá, hogy milyen gyönyörű lett a prezentáció az UEFA előtt. Bravó. Van már prezentációnk, káprázatos, éppen csak focink, pályáink, szurkolóink nincsenek. Igaza van a drukkereknek! EB? Ide? Épüljön negyvenezres stadion Debrecenbe? Minek? Kinek? Egy meccsért vagy kettőért? Ez több, mint egy szép álom, ez egy ma sajnos buta ötlet.

Az olaszok állítólag nem prezentáltak bravúrosan. Vittek egy kis mappát, na meg van mögöttük vagy 15 világszínvonalú stadion és egy világbajnok válogatott. Ha valahol jó EB-t lehet rendezni, akkor az sajnos nem a mi kis hazánk.

Azért persze a Loki-meccseket megnézem, és bízom benne, megint bajnok lesz a csapat. Csak közben fáj a szívem, mert én is szeretnék igazi focit, igazi nagy meccseket látni. Ugyanúgy el vagyok keseredve, mint az EB-ellenes drukkerek, akikről tudom, hogy ugyanúgy jó focit szeretnének, itthon. De így...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr2540584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása