HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.07.28. 14:55 ElChe

Londoni emberünk

Címkék: vásárlás youtube búvár

Nem bírok magammal! Beszereztem egy Oceanic Omega reduktort... Idehaza ennek a már nem is gyártott, kifutott típusnak még mindig 100 felett van az ára, hát lecsaptam egyre az angol eBay-en, 56 fontért. Ez azért kellemesebb. Persze az állapotáról sok fogalmam nem lehet...

Az angol eladót nem akartam nagyon terhelni mindenféle nemzetközi postázással, de ha úgy adódik, nézzen utána, kértem. Nos megtette, de állítólag sztrájkolnak kinn a postások. Viszont Londonban élő unokatestvérem nem, és úgy adódott, be tudta adni a cuccot nekik. Tehát nem hogy nemzetközi postaköltség nem rakódik rá, hanem angliai sem! Persze igyekszem pozitív eBay felhasználó lenni, a biztonság kedvéért azt is átküldtem neki. Ha nem küldi vissza, az sem zavar... Nem ezen múlik a sorsom. Nekem már az sem rossz, hogy egyáltalán ilyen rugalmasan és korrekten állt a dolgokhoz.

Közben meg Amerikából némi kerülőúton érkezik majd egy speckó új octopus. Ez egy inflátortömlővel kombinált szerkezet, de nem olyan, mint az Air2, hanem annál sokkal egyszerűbb és olcsóbb, amitől nem lesz nagy batár az inflátorfej. Mindig is vágytam arra, hogy a biztonság ugyanakkora legyen, de a felszerelés viszont a lehető leginkább áramvonalas. Ezzel az új szettel (ideértem az Oceanic Omegát is) ez megvalósul. Vészhelyzetben én használom az inflátorömlőbe épített reduktort, a társé az Omega, ami bal- vagy jobboldalról egyaránt használható, a Poseidonokhoz hasonló felépítése miatt.

Persze a puding próbája a... merülés! Jó lenne még a Kanári-szigetek előtt mind a kettőt élesben megnézni, kipróbálni. Vagy esetleg elpakolom a régi cuccot is. Ha már az Air Berlin eleve pluszsúlyt biztosít a búvároknak, élek vele...

Tíz nap, mantákkal, jut eszembe, ha már Gran Canaria szóba került. Azért nem hangzik rosszul, igaz? A cimborákat ezzel az ott készült videóval szoktam idegesíteni:
https://www.youtube.com/watch?v=IfimOUXd3OA

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr69127069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása