HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.11.23. 19:41 ElChe

Gazdaságos kincsek

Címkék: vásárlás film búvár

Rutinos Tesco-járóként időnként fel szoktam túrni az olcsó DVD-ket tartalmazó nagy, igénytelen ketreceket. Mert vásárlónak is rutinos vagyok, és tudom, néha egészen meglepő tételekre lehet ráakadni. A tegnapi nap viszont minden összevetésben különleges volt: öt lemezzel sikerült gazdagodnom. Mivel nem én járok egyedül Tescóba, íme a lista:

1. Kék mélység, 799 Ft. Igen, ez a nálunk nem is annyira régen bemutatott BBC-film, a híres sorozat játékfilmbe összesűrítve. Tudom, hogy ezer forintért másféle természetfilmeket is lehet találni, de ilyen színvonalúakat aligha. Ahogy a Rodale's-ben minősítenék: Editor's choice és Best Buy, egyszerre. Búvárok vagyunk, vagy mi: ennyiért, így, szinte kötelező.

2. Rosancrantz és Guilderstein halott, 299 Ft. Tom Stoppard sajátos Hamlet-parafrázisa egyszerre elgondolkodtató és szórakoztató, a főszerepekben Tim Roth és Gary Oldman- jó film, ennyiért pedig nagyon jó vétel a DVD.

3. Woyzeck, 249 Ft. Szász János filmje nem könnyű darab. Talán nem is a legérdekesebb magyar film, de azért mindenképpen a kilencvenes évek meghatározó, képileg pedig kifejezetten érdekes filmjei közé tartozik. E DVD megvételével a magyar filmművészetnek tartoztam. Tudom, hülyén hangzik, mégis nagyjából így érzem.

4. A Generális, 299 Ft. Szerintem ez a Buster Keaton film minden idők egyik legjobb filmje, a némafilmek között pedig egészen kiemelkedő. Egy bravúros one man show (azaz egy férfi meg a mozdonya...), mai szemmelnézve is rendkívül szórakoztató és látványos.

5. Monty Python - A legjobb jelenetek, 950 (799?) Ft. Na ez totális meglepetés volt számomra. A sorozat legjobb jeleneteit forgatták újra filmkamerával, de néhol kicsit belenyúlva, módosítva, az eredeti szereplőkkel természetesen. Szinkronizált (örömömre Galla-team hangok nélkül), de nézhető eredetiben is, ami még mindig jobb. Ez persze nem meglepő. Végülis azután kezdtem el tüzetesebben vizsgálódni a lemezek után, amikor ezt megtaláltam, hiszen igazi különlegességre bukkantam. A kettős ár oka az, hogy 950-et jelzett a gép a kasszánál, de 799 volt a lemezen. Ez esetben nem vitatkoztam, örültem, hogy megkaparintottam ezt a DVD-t.

Mondanom sem kell, volna még mit keresni a Bob és Bobektől egészen A titkárnőig. Adjatok egy esélyt Olcsó János-éneteknek, mert nem csak anyagi szempontból éri meg. Sőt, a fenti válogatást újra végignézve azt kell mondjam: elsősorban nem azért éri meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr62239705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása