HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2006.12.04. 23:24 ElChe

Kinek kell a fehér karácsony?

Címkék: utazás karácsony

Már megint utazáson törjük a fejünket. Barátaim ettől a bejelentéstől aligha dobnak egy hátast; ismernek. Ám az élet, a világmindenség meg minden úgy alakította a lehetőségeimet, hogy december 20 és január 5 közé kellene esnie az utazásnak. No igen, kikoptam a kiskarácsonyozásból és a szilveszteri házibulikból.

Ám ezzel nem csak én vagyok így. Egyszerűen elfogytak az utak ezekre az időpontokra, ami van, az is drága, szó sem lehet extra kedvezményekről. Miközben december 16-tól vagy január elején nagyon kellemes árakon lehetne eljutni pár kedves helyemre (Madeira, Gran Canaria a példa kedvéért), a nekem jó utak népszerűek. Mert ezek az időpontok nem csak nekem jók. Téli szünet? Szóval azt hiszem, az idén még kevesebben keseregnek azon, hogy a karácsony nem lesz fehér, sőt, éppen a nem-fehér karácsony vonzza őket Máltára, Ciprusra, Mexikóba vagy Balira.

Tulajdonképpen miért is ne? Amit ma az ünnepek jelentenek, az sajnos sokkal inkább nevezhető bevásárlóturizmusnak. Ma a belvárosban jártunk Pesten, minden áruházban tömeg fogadott, pedig ugyebár elvileg munkanap volt. Abban nem vagyok biztos, hogy egy külföldi hotel pont a tökéletes hely az elmenekülésre a karácsony-őrület elől, de nem is rosszabb, mint boltról boltra járni, gyakran kétes értékű meglepetésekért.

Apropó, meglepetés. Számomra már tartogatott ez a nap egy szép meglepetést, de mivel egyelőre nem nyilvános a dolog -hiszen kapcsolódik a divecenterhez-, nem kiabálom el. Ám aki olvassa a honlapunkat, majd úgyis meglátja, miről van szó. Én személy szerint már örülök ennek a decembernek..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr7521033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása