HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2006.12.18. 16:32 ElChe

Papírkutya, ugass

Címkék: karácsony búvár bálna autópálya

Igen, még nem költöztem sehova. Lusta vagyok, és hiába tudom, hogy a blog.hu még számtalan keserű percet fog nekem szerezni az előre megjósolható hibáival, nem másoltam és illesztettem a szövegeimet valami árnyalatnyival megbízhatóbb helyre.

Egyébként kipróbáltam az új M35-öst. Nagy kérdés, mennyire lesz kihasznált út, én konkrétan elvétve láttam rajta más autót. De nekem könnyebb tőle az életem, szóval ha adóforintjaimat erre az útra fordítják, attól nem sértődök meg, sőt. Mindenki a saját pecsenyéjét...

A hétvégi pesti kalandjaim egyike volt mellesleg a víz alatti karácsonyozás. 7 fokos víz, kellemes hangulat, és egy sajátos riporterhölgy- az élmény a lényeg. Áldottam a szárazruhámat, bár a többiek nedvesruhájának is örültem, mivel nyilván az ő vacogásuk miatt lett a merülés csak nyolc perces az extrának nem nevezhető merülőhely. Csepel, régi emlékek tolulnak elém, első cikkemben is utaltam rá, ami valaha tőlem a búvárkodás kapcsán megjelent. A kreatív környékbeli lakosok szemétlerakónak használják a tó környékét, pedig egy tiszta, kellemes környezetben levő tóval ők járnának a legjobban nyaranta. Mondjuk tévedhetek is, lehet, hogy Zalából vagy máshonnan járnak Csepelre elhajigálni a kólásüvegeket, de akkor a helyiek a takarításban nem jeleskednek.

Ma aztán már idehaza, Debrecenben egy kis szerkesztési munka várt rám, mert Sea Sheperd aktivista barátunk túl ügyesen helyezi el írásait, és nem akarván konkurrálni más sajtótermékekkel, a beharangozott bálnakampány-naplóból csak egy írás maradt. Sok sikert kívánunk nekik az Antarktiszon, de a rendszeres beszámoló nem nálunk lesz olvasható

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr6923181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása