HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2009.12.01. 14:37 ElChe

Fotósverseny!

Címkék: fotó verseny búvár szervezés divecenter

Akkor pár szót arról, hogy mit is gondolok az adriai fotósversenyről, az eredményhirdetés után némi idővel.

Egyrészt jól sikerült a versenyszabályok kialakítása, kicsit frissebb lett ez a shootout-forma. Szerintem ebben nagyjából mindenki egyetért, szervezők, zsűri és versenyzők egyaránt. Minden bizonnyal ezen nem nagyon fogunk változtatni.

Jól sikerült maga a fotózós része a programnak, jó házigazda volt Géza és a Buborék, és "jó vendég" volt csapatunk. Ilyen fegyelmezett búvárcsoportot régen láttam- senki nem idétlenkedett, nem késlekedett, mindenki igyekezett okosan, szabálykövetően merülni. Meglepő volt, azok után, hogy egy csapat fotósról beszélünk, akiket pedig nem szoktak annyira kedvelni, mert hogy problémásak. Nos, így együtt már talán ciki lett volna a problémásak között a legproblémásabbnak lenni, így aztán nem volt semmi primadonnáskodás. És még az időjárással is szerencsénk volt...

A zsűri korrekten ítélkezett, szerintem az eredmény teljesen reális és igazságos. A szokásos bajom inkább azzal, hogy szeretnék még több közönségszavazatot látni- de azért nem fogok beregisztrálni, hogy tényleg több legyen... A sorrend nem változott volna ettől, szóval az eredményeket itt is korrektnek tartom. Az kiderült, hogy egy ilyen, két napos versenyen, ahol elvileg öt jó képet kell nevezni, bizony a tudatos fotósok mindig is előnyben lesznek.

A díjátadó szervezése rám maradt. Még jó, hogy a tavalyi plakettes az idén is ugyanolyan megbízhatóan, szépen dolgozott, tehát ez a része egyszerű volt a dolgoknak: kiválasztottam a díjakat, a három kisebbet és a fődíjat, megterveztem rájuk a grafikát, legyártattam és átadtam. Komolyan elégedett voltam velük, bevallom. Mint ahogy az oklevelekkel is, amiket szintén sokáig csináltam, és közben a digitális nyomdatechnikában is elmélyedhettem. Konklúzió itt is csak az, hogy a kerületben is megtalálom én a profi, megfizethető szolgáltatást, csak keresni kell. És ugyanez igaz a díjátadó helyszínére, az Aquamarina étteremhajót a Római parton senki nem ismerte, alávaló lustaságom miatt választottam, és nem csalódtunk, mert nagyon hangulatos lett a záró rendezvényünk. Persze nekem külön nagy kő esett le a szívemről, amikor elégedettségének adott hangot mindenki, tetszettek a díjak, a hajó, mert hát ezt én intéztem el, így a hibák is rajtam csapódtak volna le.

Most úgy gondolom, hogy jövőre is lesz hasonló verseny. Hogy hol és hány napos, még nem tudom, de a shootout, a zsűrizés lebonyolítása minden bizonnyal hasonló lesz. És talán még a plakett dizájnját sem kell módosítani...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr121566351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása