HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.01.01. 17:01 ElChe

Mit üzen a múlt?

Címkék: utazás 2007 robbanás divecenter

Tegnap éjszaka nagy örömmel búcsúztattunk egy újabb évet. Milyen is volt 2006? Zűrös, például a hazai politikai helyzetet illetően. Nekem is van véleményem arról, mi és miért történt, de ha őszinte leszek, bevallom, fásult vagyok. Sütögetem a saját kis pecsenyéimet, és éppen elegendő a folyamatosan változó környezethez alkalmazkodnom, mint hogy még túl sok időt szánjak az úgynevezett közéletre is.

A thaiföldi robbanás kapcsán eszembe jutottak barátaim, akik várólistásak voltak a repjegyre, hát most majd biztos sokan lesznek, akik visszalépnek. Vagy mégsem? Ha belegondolok, hol robbantgattak mostanában azok közül a helyek közül, ahol megfordultam, rossz lesz a statisztikám. Voltam pár éve Sharmban, azóta ott és Dahabban is volt már pokolgép. Az idén a török utazást követően volt terrortámadás Antalyában. Pár napja a madridi Barajas reptér parkolójában robbantottak, annál a terminálnál, ahonnan Tenerifére utaztunk novemberben. Úgy látszik, ez hozzátartozik a mindennapokhoz.

Mégsem tud itthon tartani (miért is tudna, nálunk meg földrengés van), január végén Malmö, április végén Róma vár. Talán áprilisban még hideg a víz a merüléshez, de nem biztos, szóval lesz mit megszervezni, végiggondolni, kitalálni. Persze addig még sok idő van vissza. A divecenterrel is bőven akad meló, Bunny barátom szétprogramozza az agyát, én taszajtom fel folyamatosan a cikkeket, most ilyen munkamegosztásunk van. Közben állandóan újdonságokon töröm a fejem. Fura dolog ez, munka, amit mégis élvez valamilyen szinten az ember. De azt hiszem, ezt már mondtam. A legnagyobb problémámat viszont még nem is említettem: évváltáskor én elég sokáig reflexből a régit írom mindenhová. Most ezért gyakorlom magam: 2007 van, 2007, 2007, 2007. Szerintetek beválik ez a módszer?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr2725282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása