HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.08.24. 15:45 ElChe

Webkettő, blog, zárolás

Címkék: internet vita

Jó fej dolognak tűnik, hogy amikor az index.hu nevében egy ügyvéd felszólít és fenyeget, láthatóan jogalap nélkül egy bloggert, lesz belőle bocsánatkérő levél, sőt, még egy index-közeli blogon beszélgetés is a témáról:
http://webisztan.blog.hu/2007/08/23/az_index_es_az_adblock/

Gyakori a blogkultúra beemélésének az emlegetése az index részéről, no meg valahol elhangzott a NAGY BÜDÖS WEBKETTŐ érv is, ugye interakció, egyebek. Igen, ez frankó előrelépés a fórumok helyett, ugyanis a blogger szépen lezárja a kommenteket (ehhez ezen a bejegyzésen nem kellett 20 óra sem!!!!), és a későn ébredő webkettes júzer bebukta. Érdekes megoldás. A divatjamúlt fórumokon a téma évek múlva is téma lehet. Talán éppen ez a baj velük.

Az én sci-fi történetemet továbbra is szeretem, az index.hu-t hirdetői oldalról "préselő", az index.hu-val egy istállóba tartozó C-travel, Ongo, Bookline stb. kapcsolatáról. Olyan ez, mint amikor az IWIW Magyar Telekomot hirdet. Néha nehéz megérteni, miért nem képes felvállalni valaki azt, hogy én már nem bozótharcos vagyok, hanem esőerdő-irtó befektető? Tiszta coming out lenne ez az index.hu részéről, úgy fest. Pedig én semmi kivetnivalót nem találok benne. Pénz van benne, meg lehet belőle élni, a kommentekkel mundért mentő emberek jó fizut kapnak, stb, stb. Ez nem szégyen. Én is lojális voltam a kenyéradóimhoz, akár azonosultam velük, akár nem. És most sem köpködnék vissza senkire, akármit is gondolok, mert egy jó ideig elfogadtam azt, hogy ők tartottak el, amiért én cserébe mindenféléket csináltam.

De azt azért nem mondanám, hogy belülről bomlasztottam a rendszert. Meg hogy a rendszeres havi fizu ellenére én továbbra is roppant független ember maradtam. Maximum csak annyira, mint a számítógép a konnektortól.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr38147956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása