HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2009.07.17. 18:09 ElChe

A nevem Elek. Gép Elek.

Sokat vertem mostanában a billentyűzetet. A dc-s hírgyártás mellett máshova is be kellett dolgoznom, és ennek folyományaként autószakértő lettem. (Húha.) És szakértőként nagy szakértelemmel választottam ki egy használt autót, amire lecseréltem a régebbit. (Még inkább húha.)

Azért nem kell meglepetésre számítani: a régi Nissan Primera helyett vettem egy generációval újabbi, de így sem túl fiatal Nissan Primerát. Van benne klíma, és a másikhoz képest még futóműnek is mondható szerkezettel is büszkélkedhet. Az összecsiszolódáshoz nem kell nagy idő, mert nagyjából ugyanolyan a kettő, hasonló a kialakítás, ismerősek a kezelőszervek, no meg a viszonylagos lomhaság de ezzel párosuló kedvező fogyasztás is. Pár apró-cseprő dolgot meg kellett csináltani, vagy saját kezűleg javítani, ezek jelentős részén már túl is vagyok.

És így aztán térhetek is vissza a billentyűzet gyötréséhez: hírgyártok, és még mindig írok autós témában is. Meg belefogtam valamibe, de ez inkább csak mellékszál. Amikor külföldön vagyok, és napokig nem értesülök semmilyen hírről, néha örülnék egy nagyon nyers, jellemzően a lényegre koncentráló összefoglaló oldalnak. Csináltam valami ilyesmit én hát, blog formában, egy-egy nap általam érdekesebbnek gondolt híreit szedem össze, kis körítéssel, hogy ne csak 6-7 címet lehessen látni. Természetesen linkek is vannak az egyes hírekre. Egy szó mint száz, egy hét történésanyagát elég gyorsan át lehet futni, teszek bele közéleti, gazdasági, sport anyagokat, meg pár egyebet ami valamiért tetszett nekem. Szigorúan szubjektíven. Ami nincs benne: a bulvár legalja, illetve képek se, hogy gyors legyen. Ha valaki arról akar olvasni, hogy kire haragszik Győzike, és dubajoznak-e a magyar modellek, akkor az én kis hírzanzámmal nem fog sokra menni. Sajnálom.

Apropó, a cím: http://hirzanza.blog.hu/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr951251906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása