HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.03.16. 17:56 ElChe

Az ijedelemről

Címkék: tv autó baleset dvsc

Remélem nyer ma a DVSC! Kicsit helyrebillentené lelki egyensúlyomat.

A tervem az volt, hogy talán én is kimegyek a meccsre, a Bozsik-stadion nincs is olyan messze. Aztán nem sokkal ezelőtt autóztam hazafelé, Pestre jöttem éppen a Lágymányosi-hídon keresztül. Egyszercsak felbukkant néhány nagyobb, fekete alkatrész vagy valami az úttesten, egy gondos teherautósofőr hagyhatta el őket. Próbáltam kerülni, amikor az egyiket a szél elém dobta -ebből mondjuk sejtettem, hogy nem beton vagy öntöttvas-, én fékeztem erősen, de szerencsére senki nem jött mögöttem.

Ennek ellenére ez a fekete izé a két kerék között, a motor alatt fennakadt, és valami szörnyű hangot adott ki, ahogy súrlódott az aszfalton. Bevallom, nem mertem hirtelen leállni a hídon, mert ott egy kissé nagy a tempó, és ha valaki elég figyelmetlen, szépen belémszáll, amikor éppen az autó alatt kotorászok. Ennél azért tudok jobbat elképzelni.

Szóval az első lehetőségnél letértem, megálltam a piros lámpánál és kirángattam a kocsi alól a beszorult alkatrészt, valami nagy, üreges műanyagizé, szigeteléshez hasonlít, vagy nem tudom- nem is érdekel, de azért lefotóztam, hátha valaki ráismer.

Mondanom sem kell, azért lenyugodni nehezebb volt, folyamatosan figyeltem, nem ad-e ki fura hangokat a motor, nem rángat-e a kerék. Most itthon vagyok, és nem akarok kimozdulni, még meccsre sem, nézem majd a televízióban. Örülök, hogy a mai napra ennyi kaland jutott, és inkább iszom egy (két, több) sört az ijedtségre.

Fenébe is, szar élmény volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr6947254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása