HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.09.28. 15:04 ElChe

Hasznos holmik

Címkék: vásárlás internet számítástechnika

Nincs mese, én is szeretem az elektronikus játékszereket. Bár Fujitsu Siemens PDA-m időnként az őrületbe kerget (meg kell adni, jól össze van rakva, ha elviseli a kisebb-nagyobb dühkitöréseimet), de amikor jó formában van, remekül elnavigál bárhol Európában. Volt már rá példa, hogy PDA-n írtam cikket, a hazaúton, a reptéren fejeztem be, és egy-két nap múlva már kész volt a megjelenésre.

Persze mindenre a PDA sem jó. Azon erősen eltöprengtem, hogy WiFi-zést mennyire erőltessek vele, vagy pedig inkább egy subnotebook mellett voksoljak, aminek azért a képernyője nagyobb, képességei elfogadhatóbbak netezésre, vagy akár képek szelektálására, nézegetésére egy utazáson. Nem vagyok egyedül az Asus eeePC iránti kíváncsiságommal, bár a tolódás legalább is elgondolkodtat. Netán nem úgy, nem azt, nem annyiért?... Ki fog derülni, még nem költöttem rá.

Apropó, WiFi. Valahogy sose jutottam el addig, hogy ingyenes hotspotokat keressek külföldön. Azért lássuk be, ha egy héten két alkalommal beülök 20 percre egy netcaféba (ennek az ára Gran Canarián alkalmanként 50 eurocent volt...), akkor az utazás teljes költségvetéséhez képest egyszerűen jelentéktelen összegnek tűnik. Ha keringőznék egy kicsit netre lesve mindenféle idegen városokban, nem biztos, hogy sikerrel járnék, viszont amennyi időbe kerül, no meg a benzin, hasonlók... Így aztán amikor most megint láttam egy jelentősen leértékelt Skype WiFi mobilt, és elsőre jópofa dolognak tűnt, másodjára az jutott eszembe: wifiztél te valaha valahol? Pedig sokat utazok, azaz elvileg még indokolt is lehet(ne) a vásárlás.

Szóval azért meggondolandó ez a beruházás, ami egyszerűen csak egyetlen funkcióra alkalmas. Teljesen mindegy, hogy mennyibe kerül, akkor sincs ingyen. Ha már egyszer talán beruházok egy minilaptopba, akkor meglehet egyszerűbb egy lényegesen olcsóbb nem-wifi telefont venni. Kissé nagyobb a cucc, de jobban is látom mi történik. És nem utolsósorban, ha épp telefonálni nincs kedvem (külföldről nem nagyon szoktam hívogatni senkit), akkor netezni csak a géppel tudok.

Feltéve, hogy képtelen lennék kibírni nélküle...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr48179816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása