HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2008.05.23. 00:07 ElChe

Erőszak és depresszió

Címkék: blog vita

Kezdek óvakodni a blogok kommentelésétől.

Azt vettem észre, hogy néha én is a kötekedős, keménykedős, vitatkozós hozzászólók hibájába esek. De azért én még enyhe eset vagyok, néhány gúnyos megjegyzés, semmi különös.

A tendencia viszont az, hogy egyre erőszakosabbnak tűnnek a hozzászólók. Mindennapossá vált a szakmai vitákból átmenet nélkülő kialakuló személyeskedés és anyázás. A leugatás a "beszélgetés" tipikus eleme lett, és ez engem meglep. Tudom, frusztrált az ország, frusztráltak az emberek, de könyörgöm, miért kell egy nyavalyás blogocskában fröcsögni? Hol romlott el így ez az egész?

Általában az index jóvoltából a blog.hu-s blogokra esek be. Feltűnő, hogy az "óriási" forgalom ellenére egy törzsgárda feltűnik szinte mindenhol, a BKV-utálók klubjától kezdve a divatblogokig. Az is jellegzetes, hogy a legártalmatlanabb témákban is felbukkan Gyurcsány és Orbán. Fantasztikus az emberek képessége, hogy ha mondjuk arról esne szó, miért festik pirosra a házakat Norvégiában, akkor is bele tudnák valahogy keverni a politikát.

Szóval kezd betegessé válni a "blogolós" hangulat, erről régebben már volt egy bejegyzésem, de most aztán már mindenütt ebbe ütközöm. És nem igazán értem, vagy fogalmazzunk úgy, nagyjából értem, de nehezen fogadom el. Persze nem akarok én küzdeni ellene, de érdeklődve (aggódva?) figyelem, hova futhat ez még ki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr4483257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása