HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2010.06.19. 21:35 ElChe

XP 10

Címkék: vásárlás búvár

A tavaly nyáron megfeküdt Geóm elvesztése óta kicsit kesergve nézelődtem a búvárkomputerek között. Hezitáltam a régi, mostanában nagyon olcsó Geón, meg az újon, ami nagyon sokat tud, csak elég sokba is kerül. Végigzongoráztam minden lehetőséget, hiszen elég jól ismerem a piacot, és aztán néhány kritikus pontot rögzítettem. A komputer legyen nitroxos, karos. Ennyi.

Aztán jött a többi lehetőség. Gondolkodtam a két gázkeverékes cuccokon. Ezek vagy drágák (új Suuntók), vagy nagyon nem ismerem őket (TUSA, Cressi, Apeks), vagy fogalmam sincs miért olyan olcsók (Uwatec) vagy a legutóbbi kellemetlen kalandom miatt én magam voltam óvatos velük (Oceanic). Ebből a körből az Uwatec Tec 2G tartotta magát a leginkább, külföldről nagyon kellemes áron lehet beszerezni, de... Fene tudja, most a külhoni boltokat inkább hanyagolni akartam. Végül jött az osztás-szorzás, hogy mennyit használnám én a gázváltás funkciót- és dobtam az opciót.

A használtakat elég gyorsan kilőttem. Egy normális komputernek alig szeretnek engedni az árából, egy jó akciót kifogva, minimálisan több pénzért lehetne új, garanciális cuccom. Legalább az az egy év, annyi legyen bebiztosítva, legalább addig hadd ne kelljen valami új...

A legnehezebben a kompakt-karóra méretről mondtam le. Nem mintha kellene, számomra messze a leginkább felesleges, hiszen nem hordok órát a mindennapokban, egyszerűen tetszett. Messze nem észérv, ezért volt a legnehezebb logikus alapokon lebeszélni magam róla. Mégis megtörtént.

Végül egy olyan gépet választottam ezek után, ami először nem is volt képben. Sub Gear XP 10, ami egy az egyben Uwatec Prime, csak átcímkézve. Korrekt ár, nitroxos komputer, letöltéshez semmi spéci kábel nem kell. Hát, ez lett a nyerő. Azóta barátkozunk is, és kiderült, kezelni sokkal egyszerűbb mint bármelyik régi komputeremet. Eddig tetszik. Hogy szeressem is, nem kell más, csak az, hogy tovább bírja másfél évnél...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr932094459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bezso 2012.06.01. 17:41:36

Szia,

szeretnék érdeklődni, hogy bírja a computered? Megvan még? Mik a tapasztalatok?

Köszi

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2012.06.13. 09:14:21

@Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik.
süti beállítások módosítása