HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.07.25. 09:28 ElChe

Kék ég, napsütés

Címkék: munka időjárás utazás kanári szigetek szervezés divecenter

A beharangozott enyhülés és eső ide hozzánk már nem nagyon jutott el. Csepergett ugyan valami, de sokat nem ért, így hát még várat magára a pillanat, amikor abbahagyhatom az álmodozást a klímáról. Egyébként ez afféle tipikus holtszezon a könyvelésben, most inkább csak "tartom a frontot". Hál'istennek van más, egy régebben kapott honlapmegbízást kellene végre tető alá hoznom. Tegnap nagy-nagy erőfeszítés után rávettem magam a munkára, de azt hiszem, végülis nem baj így, mert elég jól tudtam haladni. Nem vagyok hivatásos grafikus, most mégis olyan feladatot kaptam, ami több kreativitást igényel. Szerintem megoldom.

A tegnapi fórumos izé még este is bosszantott, de azért annál már öregebb vagyok, hogy ne tudjam, ez mindennel együtt véve sem egy egetverő probléma. Hozzászólni nincs kedvem, de hát amit meg kell csinálni, nyilván ettől függetlenül megcsinálom. Szóval az ilyesmin túl kell lépni, végülis nem ég le tőle a ház, de szerintem ez nem tesz jót a presztízsnek. Ezért megfontolásra érdemes az egész sztori. Tehát a kérdést nem személyes szinten próbálom kezelni, hanem szakmailag. Értelme csak úgy van.

Gran Canarián most éppen egy casa rurallal "szemezek". A spanyolok a hegyekben levő, magányos falusi házaikat nevezik így, amit ugyanúgy lehet bérelni, mint egy apartmant egy nyaralóhelyen, csak éppen nyaraló nem nagyon van a környéken. Klára kézzel-lábbal tiltakozik az ellen, hogy Teror faluban szálljunk meg, pedig szerintem jó hecc lenne. Mindegy, majd lesz belőle Santa Brigida...

És míg a fentieken agyalok, sejtem, hogy megint egyre feljebb kúszik a hőmérő higanyszála. Eltöprengek, aki nálam rosszabbul viseli a forróságot, mit tud csinálni? Esetleg elutazik a Kanári-szigetekre? Barátaim kérdezték, ezekben az apartmanokban nincs légkondi? Mondtam, ahol a téli legalacsonyabb éjszakai hőfok 17, a legnagyobb nyári kánikula pedig 28-30 fok (most is 27 van...), ott nincs szükség se hűtésre, se fűtésre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr66124875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása