HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.09.13. 21:47 ElChe

Sweet home

Címkék: munka film utazás búvár kanári szigetek

Hát jó kis társasutazás volt. Kivételesen most semmi, "élveztük, de..." jellegű megjegyzésem nincs, mert jó volt a hangulat, jó volt az idő, jók voltak a merülések, stb. Az ár talán lehetett volna jobb is, de végülis láttunk mantát, szóval szavunk ne legyen: minden, aminek reális esélye volt, a szemünk elé került.

Az utolsó merülés, az egyféle utolsó utáni próbálkozás volt a mantázásra. Tizedik utunk volt, nagyon szerettük volna, szerintem járt nekünk. Persze ezt nyilván a többiek is úgy érzik, de Stefiék, akik azért már mantázgattak máshol, nem is erőltették ezt az utolsó próbát. Bunny csalódottságát megértem, de a valóság mégiscsak az, hogy igazság szerint a többi merülés abból a szempontból jobb volt, hogy nem pillanatok jutottak a távolban elsuhanó állatokkal. Szóval ez volt a "nagy kaland", de a többi volt, amit igazán élvezni lehetett. Egyszer negyedórát hasaltam egy tintahal mellett, kesztyű nélküli kezemmel próbáltam utánozni a mozgást, míg egyre közelebb lopóztam, és végül hozzá is tudtam érni. Ő pedig nem ment el, bizonytalanul kinyújtotta kezem felé az egyik csápját. Videóm is van róla, bár az éppen nem hibátlan a párás lencse miatt.

Nem is tudom, szerintem megint nem dobtam nagyot videózás terén, nem is vittem az összes merülésre, de ez nem is számít, a lényeg a sok kellemes merülés volt. Meg aztán az a három nap levezetés! Kellett, kellett... A már jó ideje halogatott munkáim viszont lassan a körmömre égnek. Most már tényleg el kellene dolgozni... És jó lenne valami kisfilm is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr57164905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása