HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.07.20. 23:00 ElChe

Ingyenszauna

Címkék: időjárás utazás autó búvár lakás

Kora reggel ébredtem: anyukám, aki hajnalok hajnalán már talpon van, indult vidékre, és nekem kellett kiállni az autójával. Reggel ötkor. És ehhez ezért kellettem én, mert az útépítők tegnap félszélességben felmarták az útpályát, de sóderből összehoztak valami töltésfélét, ahol ki lehetett tolatni. Ám tényleg elég fura szögben hozták össze, kicsi is volt a hely, én is megkínlódtam vele. És nem akartam anyukámat debreceni rabságra ítélni ebben a melegben...

De ha már ébren voltam, nekiálltam ellenőrizni az APEH-nek feltöltött bevallásokat, amiket csak éjszaka dolgozott fel a rendszer. A hiányosságokat pótoltam, aztán negyed nyolckor irány az autópálya! Úgy számoltam, talán még nem lesz annyira meleg a kocsiban, de nem is a reggeli pesti csúcsforgalomban érek fel.

Végülis mind a két számítás bejött. De azért az is tény, hogy a szép fekete kocsim nem ideális ebben a melegben. Vajon mennyibe kerülne egy légkondival kiegészíteni az öreg batárt? Mindegy, én még tartom magam.

Klára viszont megtört: ma vett egy mobil klímát. Itt zúg mellettem, végülis valamire jó, de ezzel a hőséggel nem igazán bír, azt hiszem. Az enyém Békásmegyeren sokkal jobb (ezt ma ki tudtam próbálni...), de Klára végülis azt szerette volna, ha maradunk az Erzsébeti "ingyenszaunában". Legalábbis az itt uralkodó melegről ez jut eszembe. Hasonló élmény volt beülni a felforrósodott kocsiba is. Bunny hiába vetette fel a merülés lehetőségét, hiába gondolom azt, hogy nem rossz program, de mégis, ebben az időben nem visz rá a lélek. Elképzelem, ahogy a felsőtesten 7 mm vastag neoprén búvárruha izzaszt, és legyintek is rá: ez most nem az én pályám.

Talán majd a jövő hét végén! De akkor is inkább Ausztriában, valami hegyi tóban. Persze aki búvárkodásra akar költeni, most is megteheti, merülés nélkül. Míg én továbbra is egy Oceanic Omega reduktoron gondolkodom, a Decathlonban közben akciós áron adogatják el a kissé ódivatú kantáros kétrészes ruhákat. De hát mit számít a divat, ha egy dupla 5 mm szett 15, egy dupla 7 mm pedig 20 ezer körül van?... Még szerencse, hogy nekem pont nem kell ilyesmi- éppenséggel pont spórolnom kellene...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr10122225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása