HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.09.23. 13:31 ElChe

Szülinap

Címkék: munka internet sajtó tudás divecenter

Nem azért késtem a bejegyzésekkel, mert napokon át tartott a dorbézolás. Inkább: csak.

Mellesleg a dc-n olvasható cikk egészen korrekt, én írtam, és valamelyest vissza akartam fogni a marketingolást. Kevesebb adat meg statisztika van, de valahol mégiscsak kell egy kicsit büszkélkedünk: lassan óvodáskorba lép a divecenter.hu. A beillesztett kép a szokásos szülinapi vacsorán készült, ám ezúttal meginvitáltunk két "őstagot", akik fotókkal, cikkekkel, tesztelőként folyamatosan mellettünk álltak. Viccesen fogalmazhatnék úgy is, hogy szerkesztőségünk két "kültagjáról" van szó, akiknek nem igazán tudtuk megköszönni eddig a munkájukat. Most hát vendégül láttuk Zook és Luciferin barátainkat, de nem titok, rajtuk kívül mást is hívtunk volna, akik nem értek rá, és még sokan lennének rá érdemesek. A lehetőségek korlátozottak, és persze a kérdés állandóan felmerül: többeknek keveset, vagy keveseknek többet?

Ami az egész személyes oldalát illeti... Hát, gyorsan elszaladt ez a három év. Olyan nincs, hogy elégedettség, és én is szeretnék még több, még jobb cikket, több látogatót, nagyobb nyilvánosságot. Az állandó egyensúlyozás az értelmes infók és a néhányakat esetleg zavaró reklámok között nem egyszerű, és érthető, ha vannak, akik szívesen turkálnának a zsebünkben. De alapvetően nincs semmi titkos abban, hogy alakulnak a dolgaink, van árlistánk, lehet összeadogatni. (Persze ebben nem látszanak a különféle sajátos megállapodásaink.) Meggazdagodni nem lehet belőle, de panaszkodni sem illik.

Most inkább az lenne jó, ha a tendenciákat sejteni lehetne. Továbbra is érdeklődve nézzük, merre haladhat a hirdetési piac, mert úgy érezzük, a hagyományos papírújságok drága és rugalmatlan hirdetési felületeinek presztízse inkább van, mint értéke. Mégsem biztos, hogy nem felel meg a céljának, de ezeket a dolgokat mérni képtelenség. (Vannak persze a szaksajtóban elemzések, de egy része akkor is csak saccolás, ha nagyon tudományos és tizedszázalékra pontos eredménynek tűnik.) Ráadásul manapság mindenki mindenhonnan reklámot kap az arcába, és hiába gondolom én, hogy a papírújság nem a legjobb felület, abban sem lehetek biztos, hogy az online felület viszont ideális és hatékony. Mert sokan már észre sem veszik a bannereket...

A cél nem az, hogy több legyen a banner, feltűnőbb helyre kerüljön, vagy erősebben villogjon. Hanem az, hogy értelmes terméket hirdessen értelmes áron! Hirtelen hatékonnyá tud válni minden apró reklámfelület, médiumtól függetlenül, ha valóban jó az az ajánlat. Ez most nem csak a fentiek miatt érdekel engem, hanem azért is, mert a divecenter.hu további népszerűsítését sem hagyhatjuk figyelmen kívül. Gondolkodni kell rajta, mi az az üzenet, ami a honlapunkat még nem látogató embereket idevonzza? Fennállásunk negyedk éve véleményem szerint arról fog szólni, hogy a lehetséges magyar nyelvű piacon minden potenciális olvasót (búvárt vagy érdeklődőt) elérjünk, és (ez még nehezebb feladat!) megtartsunk.

Nos, nagyjából ez az, ami a tipikusan patetikus önemlegető cikkekben nem jelenik meg. De ugyanúgy hozzátartozik a portál életéhez, és annyira azért nem vagyok álszent, hogy még a saját blogomban is csak a búvártársadalmat emlegessem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr57174118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása