HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2008.02.14. 23:14 ElChe

Le mindenkivel

Címkék: tv vita vallás tudás

mellesleg pár napja már írni akartam egy tévéműsor kapcsán felmerült gondolataimról, de valahogy mindig máshogy alakult, ám azok után, hogy estére befejeződött a bevallási roham, teljes nyugodtsággal vehetem elő a témát, amiről sokan, sokfélét szoktak beszélni, miért ne szállnék be én is, mondtam magamnak, miután a tévében megnéztem a Katolikus Krónikát, tudom, hogy ilyet nem szoktak nézni, én sem, csak éppen olyan időpontban ment, amikor nem volt kedvem dolgozni, és erre fogva lazíthattam, és hogy miért pont ezzel, hát azért, mert a mi kis házunk három tévécsatornájából az egyiken akkor tévéshop ment, a másikon meg szintén valami erős program, szóval maradtak a katolikusok, a Balázs-áldás, aminek kapcsán szólt néhány szót Eperjes Károly, Süveges Gergő, és még páran, de nem is ez a lényeg, a lényeg számomra inkább az, hogy ilyenkor mindig ráébredek a komikumára annak, ha valaki habzó szájjal szidja a keresztény, azon belül is elsősorban a katolikus hitet, és gyakran emlegeti az inkvizíciót, én meg röhögök, mert ilyen alapon bármire rá lehet fogni bármi, mert ennyi erővel megtagadhatjuk Beethovent, ha azt mondjuk szerette egy rakás náci, és nemet mondhatunk minden olyan művészre, tudósra, akinek bármilyen munkáját félreértelmezve vagy elferdítve követtek el gazságokat, szóval aki annyit vesz észre a Bibliából, hogy voltak a kereszt jelképe alatt elkövetett bűnök, azt éppenséggel maga a Biblia nem érdekli, és ez rendben is van, mondja azt, hogy ez egy marhaság, mondjon rá nemet, de ne indokolja a Krisztus utáni évszázadok eseményeivel, mert így visszamenőlegesen bármiből lehet bűnös eszmét csinálni, és bármilyen mai hívőre lehet azt mondani, hogy gazember, mert a hite nevében egyszer máglyákat gyújtottak, és az mindegy, ha az a mai ember ettől a bűnös hittől esetleg jobb és boldogabb ember lesz, szóval én azt mondom, akinek jobb dolga már nincs annál, mint hogy vallásügyekben úgy nyilatkoztat ki, hogy semmilyen szinten nem érdekelt a témában, inkább számolja a fűszálakat az udvarán, vagy az utcán elhaladó autókat, mert azzal sem viszi előre a világot, de legalább békén hagy másokat,

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr27339813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása