HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.03.25. 13:47 ElChe

Vásárolni jó

Címkék: vásárlás búvár

Bátyám megkért, hogy egy asztalt vegyek neki az Ikeából (vért izzadtam, amíg az 50 kilós dobozt nagy nehezen betaszigáltam a kocsiba...), és utána természetesen a szomszédos Decathlonba is benéztem.

Amikor először jártam Decathlonban sok évvel ezelőtt, éppen Tenerifén voltam. Búvárkomputert szerettem volna venni, és az egyik búvárboltban javasolták, nézzek el, mert jó árakkal dolgoznak. Igazuk volt, bár a hatalmas áruházat alig találtuk meg, mert először az eső zuhogott, aztán meg hatalmas köd telepedett a környékre, egyszerűen nem láttuk meg az épületet.

Aztán évekig vártam, hogy legyen nálunk is, csak azt nem tudtam, az áraikat is magukkal hozzák-e? Hozták. Persze a legtöbb cuccomat nem ott vettem, de azért táskát, vékony búvárruhát, kiegészítőket igen, mint ahogy más dolgokat is. Én szeretek ilyen boltokban barangolni, nézelődni.

Tegnap is végigszaladtam a "búvársoron". Tél van, ilyenkor kevesebb a cucc, de akció most is akadt, most például a hagyományos kétrészes búvárruhákat adják olcsón. Na meg az igazi félszáraz overállokat. Van mind a kétféléből odahaza, erre nem költök. De egy dologra már régóta vágytam: egy tengerészzsák-szerű hátizsákra, amit most féláron adtak- vettem belőle. Szintén féláron volt a reduktortáska, amiből szintén nálunk landolt egy példány.

Elég ennyi ahhoz, hogy elégedettségérzés töltsön el? Igen. Szégyen, nem szégyen, de hát én is ebben a világban élek, és néha áldozok a fogyasztás oltárán. Igaz, készpénzem az elfogyott, de erre ma reggel telefonált egy régi ismerős, akinek elég régóta van nálam egy cucca, amit most elvitt és ki is fizette. Beszélgettünk is pár szót: fülbaja óta képtelen egyenlíteni. Még a repülést is nehezen viseli, merülni viszont egyáltalán nem tud. Pechje van. Nem elég, hogy vízbe sem tud menni, amikor "szárazon" van, akkor sem tölti el örömmel, ha búvárcuccokat nézegethet.

Szóval most még nagyobb az örömöm mert nekem lehet, de azért bízom benne, hogy rendbejön még a srác, és jön még velünk búvártúrára. Nagy a tenger, van benne hely mindannyiunknak, szóval ezt most őszintén kívánom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr4550708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása