HTML

BúvárBlog

Egy kicsit én; egy kicsit amit én láttam; egy kicsit amit én gondolok arról amit én láttam...

Címkék

1848 (1) 2007 (2) adó (12) adria (7) analóg (3) antarktisz (2) ár (3) áremelés (4) átverés (20) autó (14) autópálya (2) balaton (1) baleset (10) bálna (6) becenév (1) bécs (2) belize (1) betegség (1) bevallás (1) blog (9) busz (1) búvár (94) cápa (1) che (2) cica (1) digitális (1) divecenter (35) dohányzás (1) dvd (1) dvsc (19) egyiptom (8) elektronikus (1) életmód (1) étterem (2) eu (1) evés (3) exkluzív (2) extrém (3) fidonet (1) film (28) fóbia (1) foci (24) fotó (18) gdp (1) golop (2) h1n1 (1) háború (1) halál (4) hellókarácsony (1) helyszínelők (1) idő (1) időjárás (7) internet (30) irodalom (5) iskola (3) kanári szigetek (16) karácsony (8) kedvezmény (2) klíma (1) kóla (1) könyv (4) közélet (21) közlekedés (19) kréta (5) krumpli (2) külföld (1) kult (1) kutya (9) lakás (8) mackó (1) mares (1) mezőgazdaság (2) mindennapok (1) monty (1) munka (23) nemecsek (2) novella (1) önkéntes (1) orosz (1) ossián (1) pénz (1) posta (4) puskás (1) python (1) rádió (5) reklám (3) rendszerváltás (4) robbanás (1) rock (2) róma (4) sajtó (14) segítség (1) skandinávia (5) spam (1) statisztika (3) svéd (2) szabadtüdős (1) számítástechnika (4) szavazás (4) szerencse (2) szervezés (17) tanfolyam (4) természetvédelem (1) tomcat (1) történelem (3) tudás (22) tv (33) uszony (4) utazás (64) útépítés (12) vallás (1) vásárlás (17) vasút (2) vers (2) verseny (7) veszély (1) vita (22) vörös tenger (2) youtube (18) zene (23)

Friss topikok

  • ElChe: @Bezso: Nagyon jól bevált, megbízhatóan működik, a letöltés is egyszerű. Eddig jó vételnek látszik. (2012.06.13. 09:14) XP 10
  • Age: www.youtube.com/watch?v=jqkVB9jtXrM&feature=related Mi erre a helyre járunk, itt tudok neked olcs... (2010.08.13. 22:21) Winger
  • Age: Ha az Adrián jársz, ott merrefelé? (2010.08.10. 22:05) 32/36
  • Phxmike: whoooooaaaa!! V'ger :) phoenix :) (2010.03.15. 01:58) Volt egyszer egy FidoNet
  • Age: És képeket lehetne nézegetni? Bevallom mostanában az Adriára is járunk, van benne vmi, amibe bele ... (2009.11.13. 17:52) Cápa, veszély

2007.05.10. 22:57 ElChe

Próda

Címkék: film közlekedés foci autó búvár dvsc

Jellemző, amint egy kicsivel komolyabb munkahelyi elfoglaltságom van, máris a blogbejegyzéseim esnek áldozatul.

Pedig nem csak meló van a világon. Tegnap este, a vesztes kupameccset végigizgultam, és persze mint minden ilyen sikertelenségnél, kicsit belehaltam. Mondjuk éreztem a tizenegyeseknél, hogy itt már sansz nincs a DVSC-győzelemre, vagy maximum annyi, mint hogy bejutunk a Bajnokok Ligája csoportkörébe.

Előtte pedig sikerült hozzájutnom egy fontos levélhez, ami jó. Megcsináltattam az autó zöldkártyáját, ez is rendben van. De sajnos egy újabb hibával gyarapodott a javítandó dolgok listája, ez már bizony sok lesz a jóból. Először a kocsimat hagyom a szervizben, aztán egy kisebb vagyont. A 14 év nagy kor... És a veterán autókra költeni kell... De hogy parkolóhelyet már a  hatalmas békásmegyeri parkolóban sem találok, az durva! Tévedtem, hogy Budapest pár év múlva lesz olyan közlekedés szempontjából, mint Róma. Hamarabb be fog az következni. (Meccs előtt: Forgách utcai metrómegállótól az újpesti stadionig 45 perc? Lehet vagy két kilométer?)

A hosszabbítás miatt is késtem volna az esti uszodázásból, de ráadásul a redőrök 25 percig várattak minket a kordonon belül "biztonságunk érdekében". Így pont egyszerre indulhatott haza a korábban eljövő debreceni tábor és a még ünneplő kispestiek. Biztos így a jó.

Szóval uszoda, késéssel. Már le se öltöztem, csak a kezébe nyomtam a még vízben levő Bunnynak az új (azaz használt - igen, megvettem) kamerát, aztán irány haza. A gépem FireWire kártyája jó, már csak egy jóóóóó nagy HDD kell a boldogsághoz. (320-400 GB csak elég lesz. Erre is költeni kell...) Ja, az uszodázást az is nehezítette volna, mert a garázsból nem tudtam ólmot kivenni: egy "drága ember" öt centire parkolt a garázsajtótól. Üzenem neki, hogy jó fej.

Viszont a kamera jónak tűnik, de persze még össze kell szoknunk. Főleg, hogy legközelebb nekem kell majd kézben tartanom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvar.blog.hu/api/trackback/id/tr5873940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása